joi, 21 iunie 2012

Horia Tiseanu: “Sper din tot sufletul să fie aşa”

Printre suporterii câmpineni prezenţi în tribuna stadionului de la Ştefăneşti, la meciul dintre Unirea şi F.C. Chitila, s-a aflat şi Horia Tiseanu, primarul municipiului Câmpina.
-Cum vedeţi performanţa echipei Unirea?
-Da. Unirea a obţinut o promovare care înseamnă foarte mult, dacă privim din mai multe puncte de vedere. Mai întâi, creează o satisfacţie deosebită iubitorilor de fotbal câmpineni care din toamnă îşi vor vedea favoriţii în Liga a III-a naţională. În al doilea rând, mă bucur că Consiliul Local a investit corect, oportun, în echipa de fotbal Unirea, care iată, are rezultate meritorii. Deci a fost totul justificat şi aproape că nici eu nu credeam că ajungem în Liga a III-a.
-Ce va fi în continuare? Primăria va fi alături de echipă ca şi până acum?
-Nu ştiu ce se va întâmpla pentru că în Consiliul Local deocamdată este o alianţă din care face parte şi PNL, adică partid care a susţinut echipa C.S.M. Probabil că există nişte resentimente faţă de echipa Unirea. Acum eu sper că Consiliul Local şi membri PNL vor trece peste aceste resentimente şi vor sprijini normal şi firesc o echipă care merită să-şi continue ascensiunea. Sper din tot sufletul să fie aşa.
-Pe unele canale mass media s-a afirmat că C.S.M.-ul se va desfinţa iar câţiva din jucătorii acestei echipe vor trece la noua echipă a Câmpinei. Cum comentaţi?
-Am auzit despre aceste declaraţii dar sincer nu am înţeles la ce s-a făcut referire. Echipa există. Nu ştiu ce altă echipă nouă trebuie să fie pentru că deja avem o echipă câştigătoare.
-Vedeţi o posibilă colaborare a unor conducători de la C.S.M., la formaţia Unirea?
-Depinde. Din punctul meu de vedere, ca om politic, eu sunt dispus să trec peste accentele neplăcute ale campaniei electorale şi să accept colaborarea şi celor din USL. Aş accepta orice variantă pentru folosul echipei, inclusiv cu sprijinul lui Virgil Guran. Deci cel mai important lucru este să ţinem echipa de fotbal, cea mai bună din Câmpina, şi să lăsăm de o parte pasiunile politice.