miercuri, 4 iulie 2012

Adrian Ungureanu: “Îl pun să mai citească”

Unul dintre împătimiţii fotbalului din Brebu este Adrian Ungureanu, chiar actualul primar al acestei localităţi.
-Cum mai stăm cu fotbalul la Brebu?
-Rău. Am terminat pe ultimul loc, mai precis imediat deasupra liniei care ne-a despărţit de formaţiile care au retrogradat. Nu prea mă satisfac anumite probleme organizatorice, am încercat să le organizez cum le-am putut şi încă stau să mă gândesc ce să fac mai mult.
-Până unde veţi dori să vă implicaţi în viaţa echipei?
-Dacă am început, mă implic cât se poate de mult. Dacă nu avem alt sport în Brebu, măcar să facem fotbal.
-Va fi mai substanţial ajutorul dat de Primărie?
-Mă voi strădui. Dacă acum sunt pe funcţia asta, normal că o să fie foarte bine.
-Pe anumite canale mass media, conducerea tehnică a echipei a fost contestată datorită rezultatelor slabe înregistrate în sezonul trecut. Cum comentaţi acest lucru?
-Am să port un dialog cu ei. Să-i întreb dacă sunt pregătiţi să conducă echipa asta cu rezultate foarte bune şi o să le dau un termen, cam cinci - şase etape. Dacă nu merg ca lumea atunci ne despărţim la modul elegant, că nu am nevoie să arunc banii pe Apa Sâmbetei pentru rezultate slabe. Nu este normal să am nişte mulţumiri? Am schimbat preşedintele clubului şi l-am lăsat pe el să se manifeste pentru că nu este bine să te bagi peste ei, decât să-ţi spui punctele de vedere. El a garantat că va fi totul bine. Mi-a cerut să-i dau la dispoziţie turul dar nu am fost de acord. I-am dat la dispoziţie doar câteva etape. Oricum, când vor începe antrenamentele le voi spune din nou punctele mele de vedere. Dacă nu sunt de acord cu ele continuăm în altă formulă. Adică schimbăm preşedinte, antrenor, astfel ca într-adevăr să fie nişte rezultate demne de o localitate ca Brebu. Deci am discutat cu preşedintele şi va urma şi cu antrenorul. Îl pun să mai citească, să vadă şi el cum se conduce, pentru că nu poţi face acest lucru numai dând ture de stadion. Trebuie să faci şi nişte strategii tactice. Nu sunt eu marele antrenor dar văd după evoluţia din teren. Evoluţia din teren până acum a fost o “purcea”. Jucătorii nu au venit la antrenamente. O să le fac un regulament. O să le impun reguli care să le respecte.