vineri, 10 august 2012

Irinel Dumitru: “Eu cred că aceştia vor fi de partea Unirii”

O prezenţă inedită în lotul Unirii Câmpina în această perioadă de pregătire este aceea a lui Irinel Dumitru. Acesta revine în fotbalul câmpinean, după ce cu ani în urmă el a activat la Coruna Câmpina.
-Aşadar din nou la Câmpina ...
-Da. Aveţi dreptate. După o perioadă petrecută pe la mai multe grupări fotbalistice am considerat că este timpul să mă întorc acasă. Am înţeles că Unirea reprezintă un proiect serios, cu mulţi fotbalişti valoroşi. În plus, Unirea joacă în Liga a III-a naţională.
-Ce a însemnat episodul “Coruna” pentru tine?
-A fost dacă vreţi o rampă de lansare spre fotbalul de performanţă. La 15 ani am debutat în divizia D, cu Mircea Hagianu. Atunci când am terminat junioratul, ţin minte că alături de Brânzea şi Pescaru am fost trimis în probe la Jiul Petroşani, formaţie pe atunci în divizia A. Am semnat un contract cu Jiul, unde antrenor era Ionuţ Chirilă după care a urmat un împrumut la Precizia Săcele, unde am jucat alături de colegul şi prietenul meu de la Coruna, Bogdan Ilioiu, aproximativ 3 ani. A urmat un transfer, tot în divizia B, la U.T.A. Arad şi mai apoi am revenit la Jiul, în perioada când de pregătirea echipei se ocupa Daniel Timofte. Din păcate, la Petroşani am avut parte de o accidentare urâtă care m-a ţinut departe de fotbal o bună perioadă de timp. Conpet Ploieşti a fost următoarea escală, unde deasemenea m-am întâlnit cu prietenul meu Ilioiu, apoi A.F.C. Filipeşti şi acum Unirea Câmpina.
-Ai trecut pe la mai multe echipe cunoscute din fotbalul românesc. Care a fost cea mai frumoasă amintire?
-Fără să greşesc cu ceva, perioada petrecută la U.T.A. mi-a plăcut cel mai mult. Acolo se mânca fotbal pe pâine. Se juca în nocturnă iar la meciuri reţeta de public era foarte mare. Am simţit cu adevărat ce înseamnă să fii fotbalist. Te oprea lumea pe stradă şi îţi arăta respect pentru ceea ce făceai în teren.
-Practic, acum se poate spune că ai prins două perioade distincte la Unirea, în care au avut loc multe schimbări. Cum comentezi această situaţie?
-Este adevărat. Când am venit la Unirea nu se ştia nimic concret despre viitorul acestei formaţii. Exista acea stare de incertitudine care aşa cum se ştie, a luat sfârşit în urmă cu câteva zile. Acum putem spune că suntem pe un nou drum şi fiecare poate privi liniştit spre viitor. Atâta timp cât există stabilitate financiară este foarte bine şi rezultatele nu vor întârzia să apară.
-Se profilează o nouă confruntare între Unirea şi C.S.M., acum aflată în asociere cu Conpet Ploieşti. Cum vezi tu această rivalitate?
-Eu am considerat că nu a fost bună încă din campionatul trecut, când cele două formaţii s-au întâlnit în meciurile directe. A existat o răutate care nu-şi avea rostul. Nu am înţeles de ce trebuie să existe o astfel de atmosferă într-un oraş ca al nostru. Şi acum probabil că această rivalitate va persista dar în cazul meu pot spune că nu vor exita sentimente. Va daţi seama, am jucat ceva timp la Conpet dar vă asigur că pe teren vor câştiga cei mai buni.
-Se anunţă o toamnă fotbalistică fierbinte. Cum vor reacţiona iubitorii de fotbal câmpineni?
-Eu cred că aceştia vor fi de partea Unirii. Până la urmă, chiar dacă Conpetul vine să joace pe “Poiana” nu este echipa oraşului. Să fim sinceri, acei fotbalişti de la Conpet nu sunt legaţi cu nimic de Câmpina.
-Şi o ultima întrebare. Ce aşteaptă fotbalistul Irinel Dumitru de la el?
-În primul rând să fiu sănătos. Deasemenea, îmi doresc ca jocul meu să mulţumească pe cei care cred în mine şi alături de colegii mei să oferim cât mai multe momente de satisfacţie iubitorilor de fotbal câmpineni.