luni, 12 noiembrie 2012

Florin Gherghiceanu: ”Deocamdată stau pe loc”

După ce a început fotbalul la Victoria Floreşti şi mai apoi a trecut pe la echipele Petrolul Ploieşti, Juventus Bucureşti, ultima escală fiind la F.C. Poiana Câmpina, Florin a ales la 31 de ani să-şi caute norocul printre străini. Pentru câteva zile, acesta a revenit în ţară, prilej cu care am purtat un scurt dialog consemnat în rândurile de mai jos.  
-Florin, cum este să fii departe de ţară?
-Destul de greu, mai ales că nu pleacă nimeni de plăcere.
-Ce te-a determinat să faci acest pas?
-În primul rând conducerea clubului F.C. Poiana, acolo unde am activat ultima oară, nu a vrut să-mi dea drumul. Prin intermediul unui prieten, cu care jucasem la Juventus Bucureşti, am ajuns în Spania. Deci, din 2005 mă aflu în această ţară, mai precis la Zaragoza.
-Am înţeles că alături de tine se mai află şi Vasile Lupşa, un fost jucător pe care iubitorii de fotbal câmpineni îl cunosc foarte bine. Greşesc?
-Este adevărat. Suntem prieteni şi chiar colegi de servici.
-Apropo, cu ce te ocupi în viaţa de zi cu zi ?
-Eu lucrez la o firmă care produce plase metalice. În paralel, mai joc şi fotbal dar mă ocup şi de arbitraj.
-Bănuiesc că urmăreşti ce se întâmplă în fotbalul românesc. Este adevărat?
-Da. Privesc meciurile din Liga I la televizor. În plus, ţin legătura cu o parte dintre foştii mei colegi, cum ar fi, Rohat, Nae Constantin sau Zmoleanu. Este o mare bucurie pentru mine să-i întâlnesc, atunci când vin în ţară. Chiar la finele acestei săptămâni mi-am propus să ajung pe stadionul „Ilie Oană”, să-i văd „live” pe jucătorii echipei F.C. Petrolul.
-Ce-ţi propui pentru viitor?
-Deocamdată stau pe loc. Nu exclud nici posibilitatea ca într-o bună zi să mă întorc acasă.
-Un mesaj pentru prieteni, pentru foştii tăi colegi, pentru iubitorii de fotbal câmpineni?
-Să fie sănătoşi, să rămână în continuare alături de fotbal, de acest sport care naşte multe pasiuni şi bucurii peste tot în lume.