luni, 3 decembrie 2012

Adrian Nistoroiu: ”Mie îmi plac oamenii cu mai mult curaj”

Dacă astăzi C.S.M. – ul luptă cu şanse mari la promovare, acest fapt se datorează şi lui Adrian Nistoroiu, unul dintre finanţatorii echipei câmpinene.
-Dacă dumneavoastră nu v-aţi fi implicat în viaţa echipei C.S.M., înaintea sezonului de toamnă, astăzi acest club nu ar mai fi existat. Adică sunteţi un fel de salvator al C.S.M. - ului?
-Eu cred că da. Nu ştiu dacă chiar salvator, dar oricum, succesul pe care îl are acum C.S.M. –ul mi se datorează. Mie şi lui Virgil, în aceaşi măsură.
-Cum a început această nouă „aventură” pentru dumneavoastră?
-Mai întâi, noi ne-am dus cu gânduri bune la Conpet, să facem o echipă de Liga a III-a, dar oamenii de acolo nu au fost serioşi. Singura variantă a fost să continui cu C.S.M. – ul.
-Sincer, vă aşteptaţi atunci când aţi început acest nou drum, să fiţi în cărţile promovării?
-Da. Eram convins. Credeam că o să fie un pic mai uşor. Nu luasem în calcul formaţia din Urlaţi. Ştiam că începutul o să fie mai greu, în sensul că în 4 zile trebuia să alcătuim o echipă.
-Pe antrenorul Victor Roşca cum l-aţi caracteriza în acest moment?
-Sincer să fiu, anul trecut am colaborat foarte bine cu domnul Roşca. Anul acesta, nu ştiu ce se întâmplă. Parcă joacă prea închis. Eu mă aşteptam la mai mult. Probabil datorită vârstei. Cu tot respectul pentru ce a făcut pentru noi, eu vreau un joc mai ofensiv, adică ceva de genul, chiar dacă primeşti 3 goluri, tu să înscrii 5. Până la urmă acesta este spectacolul. El are altă viziune despre fotbal. El pleacă de la 0-0, joacă cu doi închizători. Nu mă pricep, dar mie îmi plac oamenii cu mai mult curaj.
-Haideţi să facem câteva scenarii. Să luăm cazul în care echipa promovează în Liga a III-a naţională. Ce se va întâmpla în continuare?
-Simplu. Sper să mai aducem unul, doi oameni cu bani pe lângă noi, şi apoi ne continuăm drumul în Liga a III-a.
-Un alt scenariu ar fi ca după alegerile parlamentare, în Câmpina, din cele două echipe să rezulte una singură. Credeţi că este posibil şi ce rol veţi juca dumneavoastră?
-Sincer să fiu, mie mi-ar place să fuzioneze Unirea şi C.S.M. – ul, să facem o echipă puternică. Este păcat pentru municipiul Câmpina să nu aibă o echipă de Liga a II-a. Totuşi acest deziderat nu depinde de mine. Sincer, nici nu am vorbit cu Virgil, nici nu l-am întrebat şi mă cam depăşeşte acest subiect. Eu mă ocup de echipă, o finanţez. Acum, cine cu cine, ce discuţii sunt... eu nu fac politică ... Mie mi-ar place. L-am sfătuit pe Virgil să mai lase puţin din orgolii. Este păcat. Una este să stai la nivelul de acum şi alta este să stai, zic eu, lejer, în Liga a II-a.
-Înţeleg că nu va daţi la o parte să sprijiniţi un asemenea proiect. Greşesc?
-Nu. Dar cu o singură condiţie. Să rămână şi Virgil. Pe el îl cunosc, el este prietenul meu.
-Apropo, există o clauză în înţelegerea cu Virgil Guran, daca în cazul în care vă veţi retrage dintr-un motiv sau altul, să recuperaţi ceva din ce aţi investit până acum?
-Nu. Nici nu s-a discutat. Pur şi simplu eu fac din pasiune. Nu am nici un interes, electoral sau de altă natură.
-Lăsând la o parte scenariile, cum vedeţi în continuare lupta cu formaţia din Urlaţi?
-Înţeleg că această formaţie s-a cam retras. Oricum, noi ne vom întării în această pauză competiţională cu jucători de super calitate. În aceste condiţii eu cred că din retur chiar că nu o să mai avem adversari.
-Un mesaj pentru iubitorii de fotbal câmpineni?
-Tuturor le urez ”La Mulţi Ani!” Le doresc multă sănătate şi îi aşteptăm lângă echipă. Ca şi Unirea, C.S.M. –ul este tot din Câmpina şi reprezintă numele oraşului.