duminică, 16 decembrie 2012

Petrecere la C.S. Băneşti

Aşa cum s-a promis, duminica de astăzi a fost una ”istorică” pentru formaţia C.S. Băneşti. Pe lângă faptul că s-au a achitat drepturile financiare faţă de jucători, conducerea clubului a ţinut să marcheze acest final de sezon cu un eveniment deosebit, un eveniment inedit, care a a adus multă bucurie în rândul componenţilor lotului antrenat de Ionică Burchi şi Claudiu Andrei. Dis de dimineaţă, organizatorii, adică edilii comunei Băneşti, au respectat tradiţia acestor zile, aşteptâdu-i pe toţi jucătorii şi invitaţii lor cu un păhărel de ţuică fiartă, timp în care s-a sacrificat şi un porc din care fiecare a gustat puţin sorici şi mai apoi preparatele tradiţionale unui asemenea moment inedit pentru clubul băneştean. Astfel, pe tot parcursul acestei petreceri, care a durat câteva ore, pe fondul unor acorduri muzicale care au făcut deliciul întregii asistenţe, s-au depănat amintiri, s-au făcut planuri de viitor, într-un cuvânt, toată lumea s-a simţit bine. Bineînţeles, pe marginea acestui eveniment nu au lipsit şi unele declaraţii, consemnate în rândurile de mai jos.
Mihai Ungureanu (viceprimar Băneşti)
”Este o zi care vine după munca băieţilor desfăşurată de-a lungul unui sezon destul de greu. Este o zi deosebită pentru noi, aceia care am muncit şi am fost lângă echipă. Din fericire pentru noi cât şi pentru ei, ne-am putut ţine de cuvânt. Toţi sunt mulţumiţi din punct de vedere financiar şi cu siguranţă vom fi la fel de uniţi şi pe viitor”.

Ion Burchi (antrenor C.S. Băneşti):
”Este o zi frumoasă pentru noi. Din câte ştiu, până acum la nivelul acestei echipe nu s-a mai făcut aşa ceva. Faptul că băieţii şi-au luat şi primele şi restanţele financiare este foarte bine şi personal îmi doresc să rămân, să pun umărul la acest proiect. Sper ca primăria să aducă acelaşi sprijin în continuare şi sunt convins că o să facem lucruri frumoase. Aşa cum am spus, când am venit la acest club, nu promit rezultate, promit în schimb muncă”.

Florin Cristache (căpitan C.S. Băneşti):
Sincer, sunt de 20 ani sub culorile acestei echipe şi este pentru prima oară când trăiesc aşa ceva. Sunt convins că aceste clipe frumoase vor rămâne în istoria echipei. Sunt mulţumit de rezultatele pe care le-am obţinut în sezonul de toamnă”.

Mărgărit „Mara” Ciobotaru (manager C.S. Cornu):
”Prezenţa mea aici se datorează faptului că mulţi ani de zile am jucat la această formaţie. Am venit cu mare plăcere. Conducătorii şi mulţi fotbalişti sunt cunoscuţi foarte bine de mine şi la o sărbătoare ca aceasta este bine să fii prezent”.

Romeo Nedelcu (patron CarOne):
”Este ceva frumos. Această perioadă de sărbători este pentru mine una foarte frumoasă. Savurez astfel de momente. Personal am încercat să ajut fotbalul cu tot ce am putut”.

Mugurel Negreanu (jucător Băneşti):
Pentru mine, această zi înseamnă un moment de satisfacţie. Rezultatele noastre au fost foarte bune şi consider că este o apreciere din partea conducerii. Mă bucur că este o atmosferă frumoasă. Am înţeles că anul viitor va fi şi mai bine. Important este că se face o treabă serioasă şi eu mulţumesc lui Dumnezeu că am putut să revin după acel grav accident, mai ales că la un moment dat mi s-a sugerat să spun adio fotbalului”.

Aurel Covrig (vicepreşedinte C.S. Băneşti):
“Aşa cum s-a văzut, am încercat şi ne-am ţinut de cuvânt faţă de jucători, faţă de suporterii noştri. Tuturor le mulţumesc şi îi asigur că în continuare C.S. Băneşti va fi un nume respectat în fotbalul prahovean”.