vineri, 22 februarie 2013

Mărgărit ”Mara” Ciubotaru: ” Am făcut sacrificii mari”

Unul dintre cei mai mediatizaţi oameni de fotbal câmpineni în anul ce a trecut, a fost fără îndoială, Mărgărit „Mara” Ciubotaru. După ce prima parte a anului şi-a petrecut-o la Unirea Câmpina, în calitate de preşedinte, a urmat o schimbare de macaz, acesta figurând în sezonul de toamnă, în organigrama clubului C.S. Cornu. Contrar aşteptărilor, noua sa formaţie s-a clasat la finalul primei părţi a campionatului, pe locul IV, la şase puncte de lider.

-Ce crezi că i-a lipsit formaţiei C.S. Cornu de-a lungul sezonului de toamnă, ţinând cont că a terminat pe locul IV?
-Consider că au fost mai multe cauze. Lipsa unor portari cu experienţă. Lipsa unui fundaş central. Deasemenea, nu pot să trec cu vederea neseriozitatea unor jucători, care nu au înţeles să se pregătească la toate meciurile pe care le-au susţinut. Atunci când există lipsă de respect faţă de adversari, faţă de coechipieri, faţă de staff-ul tehnic, ce poţi să mai spui. Neavând salarii, nu am avut cum să-i constrângem.
-Ce înseamnă să fii fotbalist la C.S. Cornu? Se vrea în continuare promovarea?
-În primul rând toţi cei care îmbracă tricoul acestei echipe ar trebui să dea dovadă de seriozitate. Deci asta ar fi una dintre trăsăturile care trebuie să caracterizeze orice fotbalist de la C.S. Cornu. Fotbalul, cel puţin la acest nivel, este un hoby. Nu te gândeşti la bani şi apoi fie ce-o fi. Şi eu, şi alţi colegi din generaţia mea, am pus suflet şi pasiune pe gazon, lăsând la o parte gândul de a câştiga bani. În privinţa promovării, nu renunţăm. Acesta este obiectivul nostru.
-Să înţeleg că până acum nu au existat salarii la această echipă ...
-Aşa este. De abia acum am stabilit o formă de a recompensa efortul jucătorilor. Mai precis, în funcţie de bugetul pe care îl vom avea, echipa depinde de Consiliul Local Cornu, vom acorda prime de joc. Noi avem intenţia de a da, 50 lei cu 100 lei.
-Cu ce noutăţi se prezintă lotul cornean, la startul acestui sezon?
-De la A.F.C. Brebu au venit fundaşii Radu George şi Grigore. De la Unirea Câmpina l-am adus pe Andrei Stoica.
-A plecat Drăgoi? De ce nu s-a mai finalizat transferul lui Andrei Lepădatu?
-În privinţa primului pot spune că la rugăminţile acestuia, el locuind în Breaza, l-am înţeles şi i-am dat acordul de transfer la echipa locală. În privinţa transferului lui Andrei Lepădatu, acesta nu s-a finalizat din cauza faptului că nu este serios. El a spus la început că vine, după care a renunţat.
-Ce s-a întâmplat cu Marin Ungureanu? Practic aţi vrut să renunţaţi la serviciile lui?
-L-am dat pentru binele jucătorului. A.F.C. Brebu i-a promis că îi face un salariu atractiv. El a cerut în avans un salariu, primind totuşi o sumă mai mică. Între timp, acesta a renunţat să mai dea curs ofertei primite. Până la urmă am decis să-i plătesc eu această datorie pe care o are la echipa din Brebu, urmând ca acesta să facă în continuare parte din lotul nostru.
-Care este situaţia lui Zbârcea, un jucător cu multă experienţă competiţională?
-Ştiu că a venit la un singur meci amical. El este jucătorul nostru, îl primim cu drag la echipă, dar nu cu pretenţiile de a fi titular.
-A.S. Tufeni Băicoi are un avantaj substanţial în acest moment. Crezi că această formaţie nu va rezista până la final în fotoliul de lider?
-Nu ştiu. Pot să spun că Tufeniul are o echipă care nu este de neglijat. Au jucători ambiţioşi dar eu cred că componenţii lotului nostru, dacă ar fi mai serioşi decât au fost până acum, ar trebui să promoveze ţinând cont de valoarea lor.
-În cazul unui eşec, iei în calcul despărţirea de formaţia corneană?
-Nu. Nu se pune această problemă.
-Şi o ultimă întrebare, pentru curiozitatea iubitorilor de fotbal câmpineni. Dacă ai primi o ofertă pentru un post în organigrama clubului Unirea Câmpina, ai accepta?
-Sub nici o formă. Pentru mine, Unirea Câmpina a fost un mod de viaţă, un mod de trăi, pe care cineva mi l-a spulberat. În perioada cât am activat la Unirea, majoritatea banilor mei i-am învestit pentru bunul mers al acestei grupări. Am făcut sacrificii mari, dar totul a rămas de domeniul trecutului.