marți, 19 martie 2013

Daniel Şandru: “De la Unirea nu m-a dat nimeni afară”


După o perioadă în care practic a lustruit banca de rezerve, portarul Unirii Câmpina, Daniel Şandru, a revenit ca titular, dar sub culorile unei alte echipe.

-Aşadar, de la Unirea Câmpina, Liga a III-a naţională, la C.S. Cornu, în Liga B Prahova?
-Da. În situaţia mea am preferat să fac acest pas, dar să ştiţi, l-am făcut cu inima deschisă. Mi-am dorit în primul rând să joc şi apoi, nu uitaţi, la C.S. Cornu m-am întâlnit cu majoritatea foştilor mei colegi, care nu cu mult timp în urmă au jucat la Unirea Câmpina. Deasemenea, a contat foarte mult prietenia care mă leagă de Mara, un om care doreşte în momentul de faţă să promoveze formaţia din Cornu. Şi încă un amănunt pe care vreau să-l subliniez. De la Unirea nu m-a dat nimeni afară. Am plecat în condiţii amiabile, sub formă de împrumut până la vară, şi pe această cale doresc să-i mulţumesc domnului Bogdan Mănescu pentru că a înţeles situaţia mea.
-Practic, din titular incontestabil al echipei câmpinene cu care ai reuşit promovarea, ai ajuns o rezervă de lux. Care au fost cauzele?
-Ce pot să spun? Am fost la concurenţă cu Anghelache, un portar valoros. După câteva meciuri bune este foarte greu să mai pierzi postul de titular, lucru care s-a întâmplat şi în cazul lui. Sigur, aş fi vrut să joc şi eu dar am înţeles situaţia şi m-am împăcat cu acest gând.
-La finele săptămânii trecute, în sfârşit ai apărat din nou într-un meci oficial. De această dată într-un eşalon inferior. Ce-ai simţit la prima apariţie sub culorile echipei din Cornu?
-A fost ceva inedit. După mai mulţi ani şi o pauză destul de lungă petrecută pe banca de rezerve, am revenit pe stadionul unde, ca junior, am deprins tainele fotbalului. În rest, totul a fost ok.
-În momentul de faţă, noua ta echipă se poate considera un fel de Unirea II Câmpina. Este adevărat?
-Se poate spune şi aşa. Aici m-am reîntâlnit cu mulţi jucători cu care am jucat la echipa câmpineană. Evident, am fost primit cu braţele deschise şi cu toţii ne dorim un parcurs cât mai bun.
-Crezi că vei repeta performanţa de anul trecut, adică o nouă promovare?
-Atmosfera în lot este foarte bună. I-am găsit pe băieţi motivaţi. Deja lucrurile sunt mai serioase iar banca tehnică a suferit unele modificări. Personal, în aceste condiţii nu văd cum am putea rata obiectivul fixat. Singura echipă pe care o cunosc este cea din Tufeni, adică chiar rivala noastră. Ne despart patru puncte. Încă un pas greşit al acestei formaţii plus meciul direct şi balanţa se va înclina în favoarea noastră.
-Cât de repede îţi doreşti să ajungi din nou în fotbalul de performanţă?
-Fiecare fotbalist crede în steaua lui, aşa că nici eu nu fac excepţie. Deocamdată, eu îmi fac treaba unde sunt şi normal, nu vreau să dezamăgesc. Aici există un proiect frumos şi nişte oameni care chiar doresc să aibă rezultate. De ce nu ar promova şi C.S. Cornu în Liga a III-a naţională? Iată o întrebare care pe mulţi îi face să zâmbească. Timpul va rezolva totul.
-Un mesaj pentru suporterii noii tale formaţii?
-Să aibă încredere şi să fie alături de noi. Mai mult, cum Câmpina este aproape de Cornu, şi mulţi nostalgici ne regretă, şi mă refer la cei care ne-au apreciat de pe vremea când evoluam la Unirea, îi invităm cu toată dragostea la meciurile noastre.